همه جا همین جاست....

دفتر خاطرات شخصی ام باز است.

همه جا همین جاست....

دفتر خاطرات شخصی ام باز است.

تنبل ها به بهشت نمی روند...

تنبل ها به بهشت نمی روند حتی اگر نماز بخوانند..

حاج آقا امسال به نکته ی فراگیری اشاره کرد...

تنبلی و راحت طلبی آفت فراگیر این روزهای ماست که با پیشرفت تکنولوژی هر روز بیشتر و بیشتر نیز می شود..


وقتی به صحبت های حاج آقا گوش میدادم دقیقا یاد تنبلی های خودم افتادم ، از تنبلی مرتب کردن جزوه های درسی بگیر تا تنبلی برای نماز شب ...چیزی که همه ی اساتید به اتفاق بر آن واقف اند این است که بدون نماز شب به هیچ جا نمیرسی....

و من چگونه باید با این حجمه از تنبلی هایم مقابله کنم تا به نماز شب برسم؟؟!!!

خیلی فکر کردم و سر هر نماز یادش بودم تا اینکه بعد از یکی از نمازهایم متوجه یکی از تنبلی هایم شدم..!!!

چادر نمازم را تا نمیکردم و سجاده را هم..

گفتم راحت ترین مقابله از همین جاست!!.. از همان روز هم چادر و هم روسری نماز و سجاده را تا کردم..

یک شب از همان روزهای همان هفته ی اول مقابله با تنبلی نفس، بامداد بیدار شدم و با خدا اندکی حرف زدم...:)


اگر میدونستم انقدر راحت میشه به تو رسید زودتر به آغوشت باز می گشتم.. خدایا بخاطر تمام تنبلی هایم مرا ببخش ..