همه جا همین جاست....

دفتر خاطرات شخصی ام باز است.

همه جا همین جاست....

دفتر خاطرات شخصی ام باز است.

موسیقی یکی گمراه کننده ترین چیزهای زندگی من ، که من آن ابتدا متوجه نمی شدم..


سالهای دانشگاه به سرعت برق و باد می گذشت و من هنوز خودمو پیدا نکرده بودم....تنها چیزی که از اون دوران غم زدگی مفرط به یاد دارم اینه که هر موقع می رفتم بیرون ، عینک دودی می زدم تا کسی اشکامو نبینه..خود به خود سرازیر می شد.

به هر چیزی رو می آوردم تا این حس کمی تلطیف بشه و منو نجات بده!

یادمه یه دوران طولانی به موسیقی های جاز( که بلا شک از گمراه کننده ترین نوع موسیقی به حساب میاد) روی آورده بودم و "برایان آدامز" شده بود خواننده ی مورد علاقه من !!!!

به همین بسنده نکردم ، کمکم "راک" هم تو لیست پخش موسیقی های من تو لپتاب و گوشی جا باز کرده بود.. خوب مسلما تو ظاهر و نحوه ی برخورد و تا حدی اعتقادات منم تأثیر گذاشته بود. هر کی بگه من فقط موسیقی گوش می دم تا تمرکزم بره بالا و اصلا روی روانم تأثیر نمیذاره ، بدون شک حرفی بس رایگان زده...

اوضاع اعتقادی من بد تر و بد تر می شد و از کابوس های وحشتناک شبانه گذشته بود و به تیک عصبی رسیده بود! تیک های عصبی فقط نماد ظاهری ندارند بلکه ممکنه از درون تخربت کنن که به لطف موسیقی های شیطانی که من گوش می دادم مال من از نوع دوم بود.. به کارهایی که اغلب هنرمندا بهش روی میارن نزدیک شده بودم، ظاهری متفاوت، دائم هندزفری در گوش و دائم دکوراسیون عوض کردن ( مو ، لباس ، وسایل و ..) .

ولی هیچ کدوم اینا منو ارضا نمیکرد انگار همه فقط مسکن بود من همچنان حالم بد بود و این و خوب می فهمیدم..

تا اینکه یه روز تو دانشگاه اعلامیه ای دیدم که شاید همون آهِ من مسیر زندگی مو عوض کرد...

سفر کربلا بصورت دانشجویی... همممم خیلی دلم خواست یهو.. اما خوب می دونستم که با مخالفت خانواده روبرو می شم (شخص شخیص خواهرم) ، بدلیل مسائل مالی که در پی داشت و نظر خانواده که این برای من هنوز زیاده..

با آه من اون سال گذشت و البته گَند هایی که تو زندگیم می زدم رو به فزونی داشت، تا اینکه پا م به یه هیأت باز شد..

هیأت مخصوص بچه هنری ها.

نظرات 6 + ارسال نظر
تلنگر پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 06:36 http://www.talangor86.blogsky.com

سلام
بله یکی دستمونو میگیره...

بهله............بههههلهههه...............

بادپا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 08:36 http://www.baadpaa86.blogfa.com/

خب من نتونستم تحمل کنم
و خوندمش
الان برام سوال پیش اومده!
:
1.این خودت بودی ؟
2.اخرش چی شد؟(از بد جایی بش کات دادی!!:()
3.خب الان دیگه هیچ موسیقی گوش نمیدی؟؟

ادامه دارد کمی صبر بفرمایید :)

بادپا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 08:30 http://www.baadpaa86.blogfa.com/

سلام
ممنونم از کامنتتون
عنوان این پستت برام جالب اومد
سر فرصت باید حتما بخونمش
الان عجله دارم
بازم مرسی از حضورت
یاعلی

[ بدون نام ] جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 22:44

تو دفتر هم بنویس اینا رو! دستخطت خاطره است!

دنیای تکنولوژی ما را با دفتر و قلم بیگانه کرده است متأسفانه!!!!

باب الجواد جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 20:52 http://baboljavad.blog.ir

سلام
انشالله که در زندگی موفق باشید
التماس دعا

خیلی ممنون.

محمد پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 17:29 http://miho-lorestan.blogfa.com

سلام
ممنون که دعوت مارا استجابت کردی انشاالله که شما اینقدر خوب هستی که به کسی بدی نکرده باشیدو نیازی به ببخشش بندگان هم نخواهی داشت.
بازم به من سربزن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.